10 ایده جذاب برای استایل با پانچو در پاییز

10 ایده جذاب برای استایل با پانچو در پاییز

پانچوها راحت و کاربردی هستند و اگر قلق کار دستتان بیاید به یکی از اجزای همیشگی کمد لباستان تبدیل می‌شوند. پانچو را می‌شود به روش‌های مختلفی پوشید و هم استایل رسمی و مناسب مهمانی را با آن ساخت و هم یک استایل راحت و جذاب برای استفاده روزمره.

پارچه پانچوها اصطلاحاً لَخت و شُل هستند و ریزش مطلوبی دارند. آن ها حجم خوبی دارند زیرا پارچه بسیاری در آن ها بکار رفته بنابراین یکی از ساده ترین راه‌های ساختن یک استایل جذاب با آن پوشیدن شلوار جین اصطلاحاً اسکینی و اضافه کردن کفش پاشنه بلند به این استایل است.

پانچوها به روش‌های متنوعی پوشیده می‌شوند و بنابراین خرید آن‌ها اضافه کردن هوشمندانه یک آیتم بسیار مطلوب به کمد لباس‌هایتان است.

پانچو و دنیای مُد

پانچوها بخشی از کمد لباس را تشکیل می‌دهند که در ده سال اخیر دنیای مد را دوباره تسخیر کرده‌اند. طراحان دنیای مد پانچوها را در کالکشن‌های پاییز و زمستان خود قرار می‌دهند و کمتر چهره شناخته‌شده‌ای در عرصه مُد و دنیای شهرت و سرگرمی است که از پانچو استفاده نکرده باشد.

پانچو را اشتباه نپوش

اولین نکته درباره پانچوها این است که حجیم هستند پس برای بدست‌آوردن یک ظاهر متعادل بهتر است تا در پایین تنه از لباس‌های چسبان مثل جین اسکینی استفاده کنید. اگر علاقه به استفاده از لباس‌های خیلی گشاد دارید آن‌ها را با پانچو همراه نکنید. زیر پانچو ساده بپوشید. لباسی که می‌پوشید چه تاپ باشد چه بلوز یا پیراهن بهتر است ساده باشد. اگر با پانچوی خود لباسی بدون آستین بپوشید ظاهرتان کمی رسمی تر به نظر خواهد رسید.

پانچو و  پاییز

پانچوها در فصل پاییز از کاربردی ترین لباس‌ها به شمار می‌آیند. پانچو در فصل پاییز با تیشرت و شلوار جین یک انتخاب راحت و جذاب است اما در زمستان می‌توانید انواع پانچو را با لباس یقه اسکی بپوشید و از گرمای آن لذت ببرید. اگر یک پانچو انتخاب کنید قابلیت آن را دارد تا با انواع اکسسوری و تکه‌های دیگر لباستان استایل‌های گوناگونی را برای خودتان بسازید.

 

یک استایل رسمی و شیک با پانچو: کمربند ها را ببندید

بسیاری از افراد مشهور در استایل خود از کمربند بر روی پانچو خود استفاده می‌کنند. شما هم می‌توانید برای داشتن یک استایل شیک، کمی رسمی و مناسب برای مهمانی عصر یا شب از یک کمربند مناسب بر روی پانچوی خود استفاده کنید. کفش‌های پاشنه بلندتان را فراموش نکنید!

 

پانچو و رنگهای نود 

اگر می‌خواهید ظاهر خود را برای یک مهمانی غیرر رسمی یا یک پیاده روی پاییزی آراسته کنید. می‌توانید یک بلوز با یقه مردانه را با شلوار اسکینی و کفش‌های راحتی خود به پا کنید.

 

پانچو و دامن 

ببینید چطور با یک دامن مشکی ساده و یک پانچو پر از نقش و نگار چه ترکیب فوق‌العاده‌ای خلق شده است! از رنگ مشکی دامن در پانچو هم وجود دارد و بنابراین نوعی هارمونی و هماهنگی در بین این دو دیده می‌شود گویی جدا از هم نیستند بلکه یک لباس واحد را شکل داده‌اند. ترکیب کیف دستی هم که با رنگ‌های گرم پانچو هماهنگی دارد بر زیبایی آن افزوده است.

 

پانچو و استایل همرنگ با یقه اسکی

اینجا رنگ‌ها کاملاً یکسان نیستند بلکه کمی تفاوت دارند و ترکیب دو تکه پانچو با جیر که به این ترکیب گرمایی بخشیده است بر جذابیت آن افزوده است. ببینید چطور رنگ کیف دستی هماهنگ با رنگ جیر پانچو انتخاب شده است.

 

پانچو و شلوار چرمی

این پانچو هودی که به سادگی با رنگ تیره مشکی خود با شلوار چرمی اسکینی هماهنگ شده است زیبایی را در اوج سادگی به بیننده ارائه می کند.

 

پانچو و کنتراست در استایل

اگر از یک پانچو با رنگ روشن استفاده می‌کنید ساده ترین کار برای ایجاد جذابیت پوشیدن بلوز و شلوار تیره با آن است. در این ترکیب از اکسسوری و کیف و کفش تیره هم می‌توانید استفاده کنید.

 

پانچو و اکسسوری های جذاب 

هر استایلی با اکسسوری‌ها شاخص می‌شود. اینجا آلی مک‌گراو هنرپیشه قدیمی فیلم خاطره‌انگیز قصه عشق با پوشیدن اکسسوری‌ها استایل خود را ویژه کرده است. او دستبند و انگشتر را ساده نگه داشته اما در گردنبند و گوشواره اغراق به خرج داده است. او پانچوی خود را با بلوز، شلوار و بوت چرمی مشکی همراه کرده است.

 

پانچو و استایل با رنگهای متضاد

همه این روزها تیلور سویفت را می‌شناسند. او این استایل گرم و بانمک را با استفاده از رنگ‌های متضاد سبز و قرمز ایجاد کرده است.

 

پیشنهاد ویژه گدار  :)

 

پانچو دودی چهارخانه گدار با شلوار قرمز و بوت خاکستری 

ترکیب قرمز/زرشکی و دودی/مشکی همیشه جواب می‌دهد به ویژه اگر در فصل پاییز یا زمستان باشیم. این ترکیب رنگ همیشه چشم‌نواز است. 

 

پانچو کرم رنگ چهارخانه گدار 

این پانچو شما را خاص می‌کند. ترکیب مدل برش، دوخت و طرح پارچه آن همه را به یاد سریال‌های تلویزیونی انگلیسی می ‌اندازد. :) و نکته آخر اینکه با این پانچو استایل‌های مختلفی مثل کلاسیک، بوهو و وینتیج قابل ارائه است. 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید