تُت بگ یا انبان گُدار


در حال حاضر تُت بگ که با اسامی گوناگونی همچون ساک پارچه‌ای‌، ساک دستی یا  توت بگ می‌شناسیم مُد شده اند. امروزه مردم به سمت کیف‌های دوستدار محیط زیست روی آورده اند. نه تنها به این دلیل که می خواهند تفاوتی در نحوه تعامل خود با محیط زیست اطرافشان ایجاد کنند، بلکه می‌خواهند خوش‌تیپ هم به نظر برسند. تُت بگ چیست؟

 

تُت بگ همان انبان فارسی به معنی کیسه بزرگ است. امروزه مردم به جای استفاده از کیسه‌های پلاستیکی از کیسه پارچه‌ای استفاده می‌کنند تا آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود.

 

همانطور که می‌دانید، اکثر تُت بگ‌هایی که ساخته می‌شود شبیه هم هستند اما ممکن است اسم‌های مختلفی داشته باشند و از مواد و پارچه‌های متنوعی در ساخت آن‌ها استفاده شده باشد. در حالی که ممکن است از پارچه پنبه‌ای، جوت، لینن یا برزنت و چرم در ساخت آن‌ها استفاده شود همه آنها در رده تُت بگ قرار می‌گیرند. بنابراین آنها از طیف وسیعی از مواد ساخته شده‌اند و در اندازه‌ها و سبک‌های بسیار متفاوتی هستند.

 

اما معمولاً تُت بگ‌ها از دسته کیف‌هایی هستند که دسته‌های موازی دارند که از داخل کیف بیرون می‌آیند. آنها معمولاً بزرگ و از بالا باز هستند (متداول ترین) یا در بالا بسته می شوند.

 

 

تُت بگ برای چه مواردی استفاده می شود؟

تُت بگ یا انبان می تواند در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی باشند. احتمالاً تا بحال نمونه‌های طرح دار و سفارشی آن را که توسط مشاغل مختلف برای تبلیغات ساخته شده به چشمتان خورده است. ممکن است آخرین بار در یک کنفرانس یک تُت بگ دریافت کرده باشید یا زمانی که از یکی از کتاب‌فروشی‌های مورد علاقه خود خرید کرده‌اید.

 

از این کیف ها برای کارهای روزمره مانند خرید مواد غذایی می‌توان استفاده کرد و حتی بسیاری از افراد از آن‌ها در زندگی روزمره به عنوان جایگزینی برای کیف‌دستی استفاده می‌کنند. در هر دو صورت تُت بگ‌ها بسیار مفید هستند.

 

این ساک‌های پارچه‌ای همه جا هستند و به این زودی‌ها از مد نمی افتند. به انبان‌های گُدار نگاهی بیاندازید و نمونه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با ما تماس بگیرید و ببینید چگونه می‌توانیم کیف‌های رویایی شما را به واقعیت تبدیل کنیم.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید