10 مدل بستن روسری‌ گدار


همانطور که در مطلب قبلی وبلاگ گفتیم باندانا، دستمال سر یا روسری کوچک اقلامی هستند که چه به عنوان پوشش سر چه به عنوان اکسسوری لباس می‌توانند یک ظاهر ساده را به یک استایل خاص و شیک تبدیل کنند. بنابراین در این پُست بلاگ گدار با انواع سایز‌های روسری و مدل‌های متنوع مو از سراسر جهانِ مُد و از همه جای وب با شما همراه می‌شویم.  

 



روسری کلاسیک

در قرن بیستم دو بار یعنی در دهه‌های بیست و هفتاد میلادی استفاده از دستمال سر یا روسری به مُد فراگیری تبدیل شد. برای بدست آوردن این ظاهر زیبا روسری را روی سر خود ببندید و در پشت گردن گره بزنید. ظاهر خود را با آرایش سبک دهه بیست یا دهه‌ی هفتاد کامل کنید.

 


 روسری با چتری 

اگر مدل موی با چتری دارید آن‌ها را آراسته سازید و روسری را به شیوه‌ای ببندید که چتری‌ها نمایان باشد. می‌توانید از مدل موی ادری هپبرن یا بریژیت باردو ایده بگیرید. این ستاره‌های اواخر دهه 50 و اوایل دهه 60 میلادی از روسری در استایل خود استفاده می‌کردند.

 


 روسری شمالی

به شیوه ی بستن روسری توسط ادری هپبرن دقت کنید، او روسری را دور گردن خود پیچیده است. این همان روشی است که برند گوچی هم آن را در تبلیغ خود بکار  برده است. ما اسم این نوع بستن روسری را شمالی میگذاریم چون در شمال ایران این نوع بستن روسری بسیار رایج بوده است.

 


روسری به سبک دختر کوچولو

 روسری کوچک خود را به این شکل به سر ببندید. روسری کوچک یا دستمال سر  خود را روی سر بگذارید و در زیر موها گره بزنید حالا ظاهری جذاب و بانمک پیدا کردید.

 


روسری مدل پیشاهنگی

روسری را طوری دور گردن خود ببندید که مثلث آن به پشت و گره آن رو به جلوی گردن باشد تا ظاهری شبیه یک پیشاهنگ پیدا کنید. 

 


روسری به سبک رویال

مدلی است که در آن سربند یا روسری خود را طوری روی سر ببندید که گره آن مخفی شود. این مدل توسط بسیاری از اعضای خانواده‌های سلطنتی  استفاده شده است. این تصویر گریس کلی ملکه اسبق موناکو است.

 


روسری با شینیون

روسری را تا کرده و به دور موهای شینیون شده خود بپیچید و در پشت سر گره بزنید و گره را مخفی کنید. می توانید با انتخاب اکسسوری‌هایی همرنگ با روسری به استایل خود جذابیتی دوچندان بیافزایید. 

 


روسری دیور

برند دیور این نوع از بستن روسری و استفاده از آن را مُد کرد. استفاده از کمربند و گره‌زدن روسری در پشت یا کنار لباس به استایل ساده شما جذابیت می‌افزاید. 

 


روسری گره به گره

موهای خود را در پشت سر بسته‌اید. روسری خود را به دور گره موهای خود بپیچانید و در ادامه دور آن گره بزنید.

 


روسری مدل تل

موهای خود را آزاد رها کرده و روسری خود را به شکل یک تل روی سر خود ببندید و از ظاهر جذاب خود لذت ببرید.

 


در انتها ما به شما روسری کوچک گدار را پیشنهاد می‌دهیم. این روسری با طرح شیک «نوند» استایل شما را خاص می‌کند. :)

 

 

نوشته شده توسط گروه هنری گدار 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید