نحوه پوشیدن دستمال سر، باندانا یا روسری کوچک گدار

امروز در وبلاگ گدار با یک آموزش برگشتیم. اگر در چند سال گذشته مثل من روسری‌هایتان را در کمد لباس‌تان قایم کرده‌ بودید حالا نمی‌توانید هیجان‌تان را کنترل کنید چون که بالاخره باندانا دوباره مد شد و امروز دوباره آن‌ها را از کشوهای لباس‌تان که پارچه‌های باندانای قدیمی را در خود جای داده بود بیرون می‌آورید.باید گفت که احتمالاً می‌توان یک باندانا را در تقریباً هر ترکیب لباسی که می‌پوشیم بگنجانیم. حالا سوال اصلی این است که چطور باندانا  یا دستمال سر را به روش‌های هیجان‌انگیزی بپوشیم؟ من 9 روش مورد علاقه و بسیار آسان را برای پوشیدن باندانا انتخاب کرده‌ام. با اضافه کردن باندانا، روسری کوچک یا دستمال سر می‌توانید به استایل خود با یک تی‌شرت سفید ساده هیجان و ارزشی مضاعف ببخشید و یا به هر ظاهری جزئیات سرگرم‌کننده اضافه کنید.



کابویی و شیک

این یکی از کلاسیک‌ترین روش‌ها برای بستن روسری به شکل یک مثلث بزرگ، رها کردن قسمت نوک تیز آن در جلو و گره زدن دو سر آن در پشت است. می‌توانید ارتفاع آن را تنظیم کنید. برای این استایل، من آن را دور گردنم نسبتاً شل می‌بندم.



آدری

من این سبک کلاسیک را آدری می‌نامم تا به قهرمان پوشیدن روسری، آدری هپبورن اشاره کنم. باندانا را به شکل مثلث تا کنید، سپس 3-4 بار دیگر تا کنید تا یک رشته بلند داشته باشید. باندانا را به کنار گردن خود ببندید تا ظاهری کلاسیک داشته باشید.



دختر فرانسوی

من احتمالا بیشتر از همه به این شکل بانداناهایم را می پوشم. شما مانند نحوه گره زدن کابویی شروع می‌کنید اما انتهای روسری را در پشت گردن خود به سمت جلو می کشید و گره می‌بندید. من این سبک را برای روزهای سردتر دوست دارم زیرا گردن شما را پوشانده و همیشه شیک به نظر می رسد.



مسابقات اسب سواری در آسکوت

این سبک برای باندانای کوچک عالی است. درست مثل مدل کابویی گره بزنید، اما دستمال‌سر باید به گردن شما بچسبد. می‌توانید لبه‌ها‌ی آن را در یقه‌ی پیراهن‌تان پنهان کنید تا ظاهر آسکوتی اصیل داشته باشد.



پاپیون

این ظاهر راهی عالی برای زنانه‌تر‌ کردن لباس و باندانا است. من برای این ظاهر از باندانای بزرگ استفاده کردم. مانند مدل آدری تا بزنید و چند بار دور گردن خود بپیچید سپس یک پاپیون را به کنار گردن خود ببندید. من عاشق این مدل هستم.


پیچ

این کراوات بسیار شبیه به آدری است، با این تفاوت که به جای تا کردن روسری، روسری را می‌پیچانید تا واقعاً نازک شود و سپس فقط می‌پیچید - هیچ گرهی وجود ندارد، فقط یک چرخش سریع به دور یکدیگر برای ظاهری واقعاً شیک و بدون دردسر.



چوکر

این باندانا را مانند اسکوتی ببندید و ظاهر را با یک چوکر یا دو یا یک گردنبند تزئینی تزیین کنید. این باندانای کلاسیک شما را واقعاً هیجان‌انگیز می‌کند!



گردنبند

باندانای خود را به صورت یک روسری لاغر تا کنید و به صورت چوکر دور گردن خود ببندید. با این مدل هم می توانید چوکر یا گردنبند را لایه لایه کنید!



دستبند

آخرین اما نه کم‌اهمیت‌ترین مدل، باندانای شما نباید فقط روی گردن شما بماند. باندانا را به عنوان دستبند دور مچ دست خود ببندید! می‌توانید چند النگوی رنگارنگ اضافه کنید. در هر صورت، این یک ظاهر فوق العاده جالب است!

 

منبعsimplyaudreekate

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید